Oszd meg!

2009. július 28., kedd

Zöldborsó krémleves

Sós levesek közül a brokkoli krémleves a kedvencünk, de gondoltam, ezt is kipróbálom. Hát nem pipálja le a mi kedvenc krémlevesünket, nekem ugyan ízlett, de férjem és fiam kikérték maguknak, hogy megkóstolják. :(


Hozzávalók:
egy kis fej vöröshagyma, 2 gerezd fokhagyma, 1,5 dl tejszín, 1 kisebb krumpli, egy kis cukor, só ízlés szerint, ízlés szerint fűszerek, egy kis olaj

Elkészítés:
A vöröshagymát egy kis olajon megpirítottam, majd egy kis cukrot tettem rá, icipicit karamellizáltam, majd ráraktam a reszelt fokhagymát, majd felöntöttem vízzel, hozzákevertem a borsót, majd az apró kockákra vágott burgonyát. Megfőztem a zöldségeket, kis borssal fűszereztem, sóztam. Ezután összeturmixoltam a zöldségeket, és a tejszínt egy kis leveslével összekevertem, majd a levesbe borítottam, még egyet rottyantottam rajta, és már készen is van. Reszelt füstölt sajttal és pirított kenyérkockákkal lehet tálalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails