Oszd meg!

2009. november 9., hétfő

Kekszes almás sütés nélkül

Már régóta szemezek ezzel a sütivel, most kipróbáltam ezt a kis "hamis almás pitét". Finom, a hűtőben valóban jól megdermed, először féltem, hogy majd szétesik, de nem. Sőt, minél tovább állt, annál finomabb volt. Az utolsó falatokat ettem a legjobb ízűen. :-)


A fotó most csapnivaló, de mostanában csak lámpafénynél tudok fényképezni :(

Hozzávalók:
1 kg alma, 3 csomag pudingpor, 8 dl víz (én helyette csak 7 dl-t használtam), citromlé, 20 dkg cukor, kb. 80 db négyzet alakú háztartási keksz. Tetejére: csokimáz (1 ét tortabevonó, kis margarin)

Elkészítés:
Az almákat lereszeljük, megcitromlevezzük egy kicsit, hogy ne barnuljon meg. Majd az almát kb. 5 dl vízzel és cukorral felfőzöm, közben a pudingokat a maradék 2 dl vízzel csomómentesre elkeverem, és az almás masszához adom. Keverem-kavarom, míg besűrűsödik. Addig egy tepsit alul kirakok a keksszel és erre kenem az almás cuccost, végül a tetejét is befedem a keksszel.
Ezt követően az ét tortabevonót a margarinnal kis tűzön felolvasztom, és leöntöm vele a sütit.
Másnapig hagyjuk a hűtőben, hogy jól megdermedjen és a keksz megpuhuljon.

4 megjegyzés:

  1. A fotó szerintem jó, az almás szuper!!! Én is elcsipegettem volna belőle egy pár darabot.

    VálaszTörlés
  2. Jujj, de finom lehet..És nem is tömény! Most is megenném...

    VálaszTörlés
  3. Szuper süti! Megint nagyon ügyes voltál!
    Egyébként délelőtt is csak vakuval lehet fotózni, szóval mindegy. Már én is beletörődtem, hogy nem tudok olyan képeket csinálni, mint nyáron. Sebaj, a sütik kárpótolnak bennünket, igaz? :-))

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik a kép!! :-) A süti is mennyei lehet! Gratulálok!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails