Oszd meg!

2009. október 8., csütörtök

Tejszínes-kukoricás csirkemellragu

Nagyon fincsi volt. Eredetileg gombásat szerettem volna, de nem volt itthon gomba, így maradt kukoricás, de nem bántam meg.


Hozzávalók:
csirkemell, fűszerek (majoranna, szerecsendió, petrezselyem), só, 1 dl tejszín, kis tej, kis liszt, olaj, 1 kisebb-közepes fej vöröshagyma, konzerv kukorica.

Elkészítés:
Az apróra vágott vöröshagymát kis olajon majd víz hozzáadásával megdinsztelem, majd a csirkemell szeleteket rádobom. Felöntöm egy kis vízzel, megsózom, megfűszerezem. Amikor a hús már teljesen megfőtt, a tejszínt elkeverem egy kis liszttel és egy kis tejjel, és besűrítem vele a ragut. Beleteszem a kukoricát, még egyet rottyantok rajta, és már készen is van. Spagettivel tálaltam, petrezselemmel hintettem meg.

3 megjegyzés:

  1. Hu, de jó, hogy ebédre éppen ideértem!
    :)
    Minden van benne, amit szeretek!:)))

    VálaszTörlés
  2. Éppen azon agyaltam, mit csináljak a tegnapi maradék kukoricával. Íme... :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails