Oszd meg!

2009. október 6., kedd

Kinder bueno

Hát, ilyent is most csináltam először, a Kinder buenot, fincsi süti, csak jó kalóriadús.


Hozzávalók:
6 tojásfehérje, 6 evőkanál cukor, 1 evőkanál étolaj, 2 evőkanál liszt (én icipicit többet tettem bele), 2 evőkanál zsemlemorzsa, fél csomag sütőpor, 15 dkg apróra vágott dió (ezt én kihagytam), kb. fél üveg mogyorókrém, négyzet alakú háztartási keksz
A krémhez: fél liter tej, 25 dkg cukor, 6 db tojás sárgája, 1 csomag vaníliás puding, 3 evőkanál liszt, 10 dkg étcsoki, 25 dkg margarin, 2 dl tejszín

Elkészítés:
A 6 db tojásfehérjét a cukorral habosra verjük. Hozzáadjuk az olajat, a lisztet a sütőporral és a zsemlemorzsát. Vajazott, lisztezett tepsibe tesszük és megsütjük. A tésztát ezután megkenjük a mogyorókrémmel. Ha langyos a tészta, akkor könnyebben ráolvad a mogyorókrém.
Utána elkészítjük a krémet: A tojássárgáját, a pudingport, a lisztet egy kevés tejjel simára keverünk. A többi tejet a cukorral felforraljuk és a tojássárgáját-pudingporos krémhez öntjük, és folyamatos keverés mellett összefőzzük, hogy sűrű legyen. A krémet ezután elfelezzük, az egyik feléhez hozzátördeljük a csoki darabokat. A két krémhez ezután hozzáadjuk a 25 dkg margarint elfelezve.
A mogyorókrémes rétegre rákenjük a sárga krémet, ezt beborítjuk tejbe mártogatott háztartási keksszel, majd a csokis krémet tesszük rá, végül a tetejére a 2 dl tejből vert kemény habot. Én Hulalával csináltam.
(Mégha sokan ellenzik is, én most kipróbáltam, mert kíváncsi voltam, vajon tart-e. Az igazi tejszínhabbal az a bajom, hogy még felverni sem tudom, összefut :(((((

Készül a Kinder bueno:

5 megjegyzés:

  1. Hűha, micsoda gyönyörűséget találok itt errefelé! Nagon klassz, gusztusos süti! :-))
    A habfixáló nem jó, legutóbb nekem is összeugrott tőle a tejszín. Pedig eddig tudtam használni.
    Nem az lehet a gond, hogy túl sokáig vered a habot? Mert akkor már félig átmegy vajba, és akkor tényleg csomós lesz. Én azzal próbálkozom, hogy csak nagyon rövid ideig verem a habverővel, inkább legyen egy kicsit lágyabb, de így nem ugrik össze. A Tesco gazdaságos dobozos tejszínt használtam legutóbb a habrolóhoz. Ha mégis rászánod magad és újra megpróbálod, szerintem még így meg lehetne kísérelni. :-))

    VálaszTörlés
  2. Húha, de klassz!! Elmentettem! Köszi!!

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép! :)
    Nekem addig ugrott össze a tejszínem, amíg nem vártam be az előírt hűtési időt. Azóta inkább 2 napig pihentetem a dobozt a frigóban, és csak utána verem fel. Én egyébként Millit használok, literes 30%-ost, nincs vele ilyen problémám, nagyon keményre, simára verhető.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, de igaza van Egycsipetnek és Yasminnak, alapos hűtés, kissé felver, habfix bele,aztán tovább ver és kész. Én egyszer próbáltam a Hulalát, szörnyű volt az íze, és benne van a fél periódusos rendszer. Inkább ne mérgezd magadat. Egyébként ha dl-ként 1-2 gr. zselatinnal megfogod a tejszínt az is jó.
    (vagy van a Dr.oetker zselatin fix,azt még melegíteni sem kell,csak a tejszínhez adni)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszta lett!!! Én most bevállalnék egy kockát belőle.(nagyot nyeltem) Én mindenhez Hulalát használok!!! Mindig tuti a siker, gyönyörű kemény hab. A tejszínben sem tudni mi lehet a mai világban, akkor meg inkább a jól beválthoz ragaszkodom.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails