Oszd meg!

2009. október 1., csütörtök

Oscar - díjat kaptam én is :)

Oscar díjat kaptam én is kedves gasztroblogger társaimtól, Yasmine-tól és Kiskuktától. Nagyon köszönöm nektek, hogy gondoltatok rám is, pedig igazából nem érdemlek semmi díjat, csak egyszerű, gyors ételeket írogatok a blogomba, amiket már mindenki ismer. De nagyon szeretem, kis ötletcsinálónak azért talán nem rossz. :)


Szívesen adom mindenkinek, akihez fel vagyok iratkozva, mert rengeteg ötletet merítek tőlük. Már sorban áll egy halom recept, amiket el kell készítenem. :)
Imádom Yasmine receptjeit, Gizi blogját, Kiskuktát is mindig olvasom, Torkos Kuckót is, Wise Ladyhez is mindig bekukkantok, no meg Trinityhez. Egycsipet és Ottis receptjeit is szeretem, Chef Viki is közel áll hozzám, csak, Mohát ki ne hagyjam! És Andi cuki! Nagyon jóóó!



7 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves vagy, köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  2. Hozzám rendszeresen találnak be borsóleves receptért, úgyhogy szerintem igenis, szükség van az ilyen "mindenki által ismert" receptekre is, sokan éppen csak tanulnak főzni, legfőképpen nekik nagy segítség lehet! ;))

    Köszönöm az elismerést, nagyon jól esik! :))))

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm, hogy megemlítettél! És a rohanós hétköznapokban igenis kellenek a gyors kaják, és a kezdőkenk nagy segítség, hogy csokorba gyűjtöd őket.

    VálaszTörlés
  4. Én is köszönöm!! És én sem véletlenül vagyok bejelentkezve ide... :-))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm hogy megtiszteltél engem is!!! Én szívesen jövök hozzád nézelődni, és igenis nagyon finomakat készítesz. Kellenek a hagyományos, gyors és egyszerű ételek is, nem hiszem hogy mindenki csak a különleges ételeket szeretné.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm én is nektek! Nagyon drága blogpajtások vagytok! :)))
    És igaz is, hozzám is sokszor jöttek a google-ból pl. a nutellás palacsinta szóra, ami annyira evidens, de mégis!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails