Oszd meg!

2010. május 22., szombat

Epres születésnapi torta

Kislányom május 20-án volt 1 éves. Most, szombaton tartjuk a szülinapját, erre az alkalomra készült ez a szív alakú torta.



Most már azt hiszem, be merem vállalni az itthoni tortákat, nem fogunk rendelni ezek után, csak ha szorít az idő. Na, ez is 3 óra hosszába telt, míg elkészítettem.

Sima piskóta a tésztája, kicsit tömörebben, tettem bele egy kis étkezési keményítőt is. A tésztáját három részre vágtam, és megkentem egy kis eperöntettel (egy maréknyi epret összeturmixoltam botmixerrel, majd tettem bele egy kis cukrot.)

A krémje eper pudingos mascarponés:
2 doboz mascarponét cukorral kikevertem, majd hozzáadtam a fél liter tejjel felfőzött 2 csomag eper pudingot. Mikor már majdnem kihűlt, belekevertem 100 gramm vajat, és habosítottam tovább. Ezzel a krémmel kentem belül.
Kívül tejszínhab (hulala - jajj már megint). Tetején félbevágott eprek csokiba mártva. (Ahogy így utólag elnéztem, akár meg is csinálhattam volna őket katicabogaraknak, mert pont úgy néznek ki, csak egy kis csáp, pötty meg lábacska kellett volna még neki. :-)


11 megjegyzés:

  1. Csodás lett a torta, gratulálok! A csöpp kislányt Isten éltesse! :))

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű!!!
    Isten éltesse a pici lányt!!!

    VálaszTörlés
  3. Hu, de szepseges a torta! Boldog szulinapot a lanykadnak, Isten eltesse!

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot a Picurnak, nagyon szép tortát kap!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! Boldog születésnapot kívánok a kicsinek!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálo Szülinapra is, s a tortához is, csodaszép!:-))

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot a kislányodnak! A tortája csodaszép lett!

    VálaszTörlés
  8. Isten éltesse a Picilányod! Gyönyörű a tortája!

    VálaszTörlés
  9. A tortád meseszép!!!!!

    A kislányodnak sok boldog születésnapot kívánok, isten éltesse sokáig!!!!

    VálaszTörlés
  10. Kislányodnak nagyon sok boldogságot, vidámságot! Boldog születésnapot :D
    A torta csodaszép lett!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails