Oszd meg!

2009. augusztus 1., szombat

Kekszes marcipános sütemény

Villámgyorsan elkészíthető, finom és mutatós, akár vendégváró apró falatocskáknak is beillenek:

Hozzávalók:
A kakaós massza hozzávalói itt találhatók.
A marcipános massza hozzávalói itt találhatók.
Ezen kívül szükség van még étcsokira és egy kis margarinra.

Elkészítés:
Külön elkészítjük a kakaós és marcipános masszát, majd egy zsírpapíron kinyújtjuk sodrófával a kakaós masszát kb. 1-1,5 cm-es vastagságban, utána a marcipános masszát, amit a kakaósra helyezünk. Az étcsokit kis lángon harmadannyi margarinnal nagyon lassú tűzön megolvasztok, és a marcipános masszára kenem. Megvárom, míg a csoki a tetején megdermed, majd kb. 2 x 2 cm-es kis kockákra vágom.

Szeletelés előtt:

6 megjegyzés:

  1. Hogy én a marcipánt is, a kókuszt is, és a kekszed dolgokat mennyire imádoooom!!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj de guszta, itt csorog a nyálam, és nyelek nagyokat!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és gusztusos, nagyon tetszik nekem is. Nem ismertem ezt a receptet, jó, hogy rátaláltam! :-))

    VálaszTörlés
  4. Veletlenul talaltam erre a receptre lementettem a naplomban keppel egyutt,hamarosan elfogom kesziteni es akkor megprobalom a kepet megmutatni.margareta5161

    VálaszTörlés
  5. Ez a sütemény valami isteni lehet! Gyors, egyszerű és biztos, hogy finom.Meg is van a következő süti receptem :-)

    VálaszTörlés
  6. GASZTROKIBICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails