Oszd meg!

2009. augusztus 17., hétfő

Cukkinilepény

Az ötletet Duende blogjában olvastam. Eredeti recept tehát itt.
Az arányokon kívül annyit változtattam, hogy a vöröshagymát kihagytam, és petrezselyem helyett egy leheletnyi kaprot tettem bele.

Hozzávalók:
1 zsenge közepes-kicsi cukkini nagy lyukú reszelőn lereszelve, só, bors, 2 tojás, egy leheletnyi kapor, 3-4 gerezd fokhagyma reszelve, egy icipici kapor (nem szabad eltúlozni, mert elég erős íze van), 10-15 dkg feta sajt kis kockákra vágva (kihagyható, de ez ad neki egy kis különlegességet), liszt, amennyit felvesz, olaj a sütéshez.

Elkészítés:
A lereszelt cukkinihez hozzáadom a többi hozzávalót, majd forró olajba halmocskákat rakok, és mindkét oldalát aranysárgára sütöm.
Fincsi, én cukkiniberétnek neveztem, viszont a berétnél sokkal lágyabb, puhább a tésztája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails