Oszd meg!

2009. augusztus 24., hétfő

Bolognai spagetti

Menő nálunk a bolognai spagetti, de én nem nagyon szoktam paradicsomléből meg sűrített paradicsomból csinálni, Knorr bolognai spagetti alapot használok, mert az nagyon bejött (mégha nem is oly egészséges)


Hozzávalók:
3/4 zacskó spagetti tészta, 1 tasak Knorr Bolognai Mártás Alap (jobb a Maggisnál szerintem), 1 kisebb-közepes vöröshagyma, kis olaj, kis pirospaprika, 30 dkg darált hús, reszelt sajt

Elkészítés:
A spagettit kifőzöm enyhén sós, kis olajos vízben, hogy a tészta ne ragadjon össze, majd lecsepegtetem.
Kis olajon megpirítom az apró darabokra vágott vöröshagymát, majd rádobom a darált húst, és azt is megpirítom, ezután felöntöm kis vízzel és hagyom, míg a hús megfő. Ezt követően egy pici pirospaprikát szórok rá, és ha már jó a husi, utánatöltöm az elfőtt vizet, belekeverem a Bolognai mártás alapot, és besűrítem vele, még egyet forralok rajta. Tálalásnál a tésztára halmozom a mártást, reszelt sajttal bőven meghintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails