Oszd meg!

2009. augusztus 10., hétfő

Barackos-körtés clafoutis

Már mindenki készített tejespitét, ezer helyen láttam, így nekem is meg kellett ismerkednem vele. Nagyon csábító volt, így elkészítettem, bár őszintén bevallom, nekem a hagyományos, porhanyós pite tésztája jobban bejön, ez kicsit olyan "gumiféle". :) Az íze azért jó volt, csak az állagához nem vagyok hozzászokva. Viszont előnye, hogy villámgyors, olcsó süti.
Hozzávalók:
150 gramm liszt, 3 tojás, kb. 7 dkg cukor, 1,5 dl tej, 3 evőkanál tejföl (én 1,5 dl tejszín helyett ezt tettem bele), 1 vaníliás cukor, 1 csipet só, kis fahéj és citromhéj ízesítésnek, kockákra vágott őszibarack és körte, (az eredeti recept szerint nincsen benne sütőpor, de én féltem, hogy lapos lesz az egész, ezért tettem bele 1/3 zacskóval)

Elkészítés:
A barackot és körtét a tálkába potyogtatjuk. A tészta hozzávalóit összekeverjük mixerrel, és a gyümölcsökre öntjük. Az egészet sütőbe toljuk, aranybarnára sütjük, majd porcukorral meghintve tálaljuk.

Sütés előtt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails