Oszd meg!

2009. december 2., szerda

Kellemes nálad díj! :)

Gizikétől és Anditól kaptam ezt a megtisztelő díjat, örülök, hogy ők szeretnek nálam lenni! :)
Nem mintha nagy különlegességek lennének a blogomon, de igazán boldog vagyok, ha még így is talál valaki valami kedvére valót.

Én szintén nagyon szívesen kukkantok be hozzátok ötletért, Gizihez és Andihoz, Yasmine is nagy kedvencem és még szívesen kukkantgatok Mohához, Kiskuktához, Andi-cukihoz, Henihez, Trinity-hez, Ircsihez, Mónikához a Torkos Kuckóba, Anya főztje blogba, meg igazából mindenkihez.
Úgyhogy küldöm nektek is, és még mindenkinek, akihez fel vagyok iratkozva.

3 megjegyzés:

  1. Ne tessék szerénykedni!!!:-) Jól csinálod!!! Én jól érzem magam.....

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm!! Nagyon jólesik!! És itt Nálad is nagyon kellemes, otthonos, barátságos. Szívesen jövök én is! :))

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen, nagyon aranyos vagy! És a blogodban is nagyon jó nézelődni!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails