Oszd meg!

2009. december 3., csütörtök

Zöldborsó főzelék

Eddig a zöldborsó főzeléket mindig magyarosan, pirospaprikásan és rántásosan készítettem, de ez a fajta változat mindig jobban ízlett. Így még soha nem csináltam, úgyhogy most kipróbáltam, és sokkal finomabb.


Egy kis vajat megolvasztok egy kis olajjal együtt, majd rádobom a borsót és egy kis cukrot. Összekeverem, majd egy pici vizet öntök rá, megpárolom.
Ha megpárolódott, felöntöm, annyi vízzel, hogy a borsót ellepje, teszek bele még cukrot, sót, szárított petrezselymet, egy fél leveskockát, és puhára főzöm a borsót. Ha megfőtt, lisztet és tejet összekeverek, és ezzel habarom be.
Most főtt tojással tálaltam, férjem bélszínrolóval ette volna, azzal az igazán finom.

3 megjegyzés:

  1. Nálunk nagyon nem megy, a nagyobbik fiam sohase ette meg! Pedig finom, és nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  2. Imádom!!! Olyan guszta hogy rögtön be is kanalaztam!!! Tejszínnel is nagyon fincsi. Én tükör tojással is szeretem.
    Szegény férjed egy ici pici bélszínrolót sem kapott hozzá?????:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem!
    Tojással, virslivel, fasirttal, bármivel. Imádom!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails