Oszd meg!

2009. augusztus 22., szombat

Amerikai csokis süti (american chocolate cookies)

Ropogósabb sütire számítottam, meg kicsit formatartóbbra, de így is nagyon finom lett. Több receptből gyúrtam össze eme finomságot.


Hozzávalók:
fél sütőpor, 25 dkg liszt, 10 dkg cukor, 1 tojás, 1 evőkanál méz, egy tábla étcsoki darabokra tördelve, csipet só, fahéj, 2-3 teáskanál capuccino por, 2-3 evőkanál feketekávé lefőzve, 1 csomag vaníliás cukor

Elkészítés:
A hozzávalókat összegyúrom egy tálban, majd vajazott, lisztezett sütőlapra kanállal kis halmocskákat rakok, amit egy lisztbe mártott pohár aljával szétnyomkodok. Közepesen meleg sütőben megsütöm.
Figyelem! Nem kell annyira ellapítani, mert még kicsit szét is folyik a tészta, ezt bele kell kalkulálni.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon finomnak néz ki. Gyorsan el is kezdtem keresni a jó lehet valamire alapon hazahozott tábla csokit, de érdekes módon nálunk mindig eltűnik, pedig direkt nem valami márkás volt:))
    Így holnap nem lesz csokis kekszünk.:((

    VálaszTörlés
  2. Mostanában csak gyümölcsöseket-piskótásakat készítettem Pedig imádom a csokis dolgokat(sajnos)is.Ez nagyon jól néz ki, ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  3. Kicsit kerek, kicsit lapos, de megenném én most az biztos!!! Egyszerű, de fincsi lehet.

    VálaszTörlés
  4. szia!nagyon guszta a keksz!ebbe tényleg nem kell vaj??

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails