Oszd meg!

2009. augusztus 18., kedd

Görög körözött

Andi konyhájában barangolva találtam rá erre a receptre, a görög körözöttre. Amit változtattam, hogy a metélőhagymát kihagytam, és helyette apróra vágott sárga húsú paprikát vágtam a körözöttbe, de ha lett volna itthon uborka, akkor azt tettem volna bele, hogy "görögösebb" legyen.


Hozzávalók:
15 dkg feta sajt, 2 db főtt tojás apróra vágva, 2 evőkanál tejföl, bors ízlés szerint, 1 sárga húsú paprika (vagy uborka vagy metélőhagyma)

Elkészítés:
A feta sajtot villával össze kell törni, majd a többi hozzávalóval összekeverni. Hűtőben állni hagyjuk, hogy az ízek jól összeérjenek. Kenyérre kenve fini uzsonna, és kicsit változatosabb, mint a hagyományos körözött.
Figyelem: ne sózzuk, mert elég sós így is a feta sajt miatt.

3 megjegyzés:

  1. Hmm, izgalmasan hangzik, egy kis friss, ropogós kenyérrel... :))

    VálaszTörlés
  2. Húúú de éhes lettem!!! Én is nagyon szeretem a feta sajtot.

    VálaszTörlés
  3. Pont Limara kiflijéhez finom lenne! Jól néz ki!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails