Oszd meg!

2009. november 11., szerda

Joghurtos kuglóf

Ezt a receptet Sütis nénénél láttam, és mivel mindenki dicsérte, elkészítettem. Nekem kicsit tömör lett a tésztája (talán azért, mert az első kuglófom???) mindenesetre mindent úgy csináltam, ahogy az a receptben le vagyon írva. De azért csini és fini lett.


Hozzávalók:
35 dkg liszt, 1 csomag sütőpor, 15 dkg margarin, 20 dkg kristálycukor, 1 citrom héja, 3 tojás, 2,5 dl joghurt, (mazsola, dió, stb. - nekem ez sajnos nem volt itthon, mivel ez megint egy hirtelen ötletből fakadó desszert lett), 1 csipet só

Elkészítés:
A margarint kikeverjük a cukorral, hozzárakunk egy csipet sót, a citrom reszelt héját, a tojásokat, és a liszttel elkevert sütőport, valamint a joghurtot is a masszába keverjük.
Egy kuglófformát kivajazok, megszórom zsemlemorzsával, beleteszem a masszát, és közepes hőfokon kb. 1 órát sütöm.
Díszítéshez csokimázat és Lillyfee szívecskéket használtam.

4 megjegyzés:

  1. Jaj azok a kis szivecskék....nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  2. Mivel van benne zsiradék jócskán, nem lesz soha olyan levegős, mint egy piskóta. Szerintem nagyon jól csináltad, ilyennek kell lennie. Nagyon szép lett! Ezek a szivecskék nálunk is nyerők! :-))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta lett! Nem igazán értek hozzá, de gondolom a joghurt miatt tömörebb. Egyszer készítettem joghurtos kuglófot (kakaós), annak a tésztája is tömör lett, aztán sütöttem "simát" is, no annak a tésztája sokkal levegősebb volt.

    VálaszTörlés
  4. Mindenesetre nagyon szép!! Szerintem finom is lehet nagyon...
    A sütőporos kuglófok szerintem sosem olyan lazák, mint a kelt-kuglóf....Szerintem.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails