Oszd meg!

2009. november 19., csütörtök

Túrós csusza

Általában cukrosan, édesen esszük a túrós tésztát, most azonban kivételt tettem, annyira megkívántam sósan is.


Hozzávalók:
400 gramm fodros nagykocka tészta, 250 gr túró, tejföl, szalonna, kis olaj, só

Elkészítés:
A tésztát sós, kissé olajos vízben felteszem főni, ha megfőtt, kiveszem, lecsepegtetem. Közben a szalonnát aprócska darabokra vágom, és icipici olajban megpirítom, mert úgyis zsírt ereszt.
Kiszedem a szalonnapörcöket a zsírból, és a visszamaradt zsírban a tésztát kissé átforgatom, hogy jó füstös íze legyen neki is.
A tésztára teszem a túrót, egy kis tejfölt, és a megpirított szalonnadarabokat rászórom.

8 megjegyzés:

  1. Jesszusom, azok a kis szalonnák a tetején!
    Gyilkos kép! Megyek, keresek egy kis szalonnát valahol!:))))))

    VálaszTörlés
  2. Én még nem ettem cukrosan, kíváncsi lettem???::)))))

    VálaszTörlés
  3. Mi meg épp fordítva:))) Többnyire sósan, egyik gyerkőcöm néha porcukorral.
    De én még néha az uborkát is megkívánom mellé:OOO Szerintem azzal is finom!

    VálaszTörlés
  4. Anyukám szallonás túrós tésztát is cukrosan eszi. Én csak sósan.

    VálaszTörlés
  5. Én szeretem így is, úgy is akár most is jöhet egy tányérkával.

    Kérlek nézzél be hozzám, találsz ott valamit, amit neked is küldök!!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails