Oszd meg!

2009. július 25., szombat

Sündisznó burgonya

Andi konyhájában láttam ezt a receptet, nálunk a köret általában petrezselymes krumpli vagy rizs így-úgy variálva, valami új után néztem. Frissen az igazi!


Hozzávalók:

krumpli, sajt, egy kis pirospaprika, vaj, bors, só, egy kis olaj, egy kis zsemlemorzsa


Elkészítés:

a krumplit kettévágjuk hosszában és bevagdossuk vízszintesen. Egy tepsire rakjuk, (én locsoltam alá egy kis olajat egy kis vízzel, mert féltem, hogy leég) megkentem olvasztott vajjal, majd sóztam, borsoztam. Alufólia alatt sütöttem félig, utána levettem az alufóliát. Ezt követően 5-10 percenként olvasztott vajjal kell kenegetni, nehogy kiszáradjon. Mikor már megsült, összekeverjük a reszelt sajtot egy kis zsemlemorzsával és egy kis pirospaprikával, majd ezzel megszórjuk a krumplikat. Icipicit visszatoljuk a sütőbe, hogy a sajt ráolvadjon. Melegen tálaljuk.

(Én kicsit több pirospaprikát tettem rá, ezért lett olyan piroskás, de nem baj, megettük. :)


1 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó! Már régóta keresem én is a recepteket a "köret" kategóriában a változatosság miatt. Szuper, hogy most ezt is megtanultam, el is raktároztam. Köszi! :-))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails