Oszd meg!

2009. július 29., szerda

Almás-barackos cobbler

Almás-barackos cobbler, ezt a szeletet sikerült egészben kiszednem a tálból.


Láttam Ottisnál és Trinitynél és még több helyen az interneten, még sohasem hallottam erről a desszertről, de mivel igen egyszerűnek és gyorsan elkészíthetőnek találtam, belevágtam, és én is elkészítettem almás-őszibarackos-sárgabarackos változatban.


Hozzávalók a gyümölcsös részhez:
néhány őszibarack és sárgabarack, néhány alma elkockázva, 5 dkg kristálycukor, 2 evőkanál keményítő.

Hozzávalók a tésztához:
25 dkg liszt, 5 dkg kristálycukor, 1 csomag sütőpor, 10 dkg margarin vagy vaj, 1,5 dl tejszín (valahol joghurtot olvastam, én tejfölt tettem bele, csak az volt itthon), pici só, barna cukor a tetejére (én ezt is kristálycukorral oldottam meg)

Elkészítés:
A felkockázott gyümölcsöket egy tálba tesszük (legjobb kerámia lepénysütő forma - na, nekem még ez sincs, igyekszem beszerezni :) ) megcukrozzuk és rászórjuk a két evőkanál keményítőt (ha nincs, egy kis liszt is jó).
A tészta hozzávalóit összegyúrjuk, ragacsos tésztát kell kapnunk, ezekből golyókat formálunk és rátesszük a gyümölcsre. A tetejét megszórjuk barna cukorral és sütőben kb. 25 perc alatt addig sütjük, míg a tészta teteje kissé megpirul.

8 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails