Oszd meg!

2010. január 23., szombat

Vöröslencse pástétom

Isteni fincsi pástétom vöröslencséből - felvágottak helyett.
Rendkívül gyorsan megfő, kb. 5-10 perc alatt.





Hozzávalók:
Vegabond vöröslencse, 1 fej hagyma, tengeri só, víz, vegamix vagy ételízesítő, kis mustár, majonéz, egyéb fűszerek ízlés szerint: pl. kis petrezselyem (én azt tettem bele)

Elkészítés:
A vöröshagymát apróra vágom és kis olajban megfuttatom. Rádobom a lencsét, összekeverem, majd vízzel felengedem és kissé megsózom. Gyorsan megfő - ha nem szeretném tovább dolgozni, így ebben a formában, miután kissé felszívta a vizet, még főzeléknek is kiváló. Nem kell sűríteni sem, meg berántani, meg habarni... stb. - így önmagában hagymával főve is élvezhető főzelék!!
Ha a vizet elfőtte, kiveszem, összepürésítem botmixerrel, (lehet hozzá tenni még egy kis vöröshagymát nyersen - ízlés szerint), és összekeverem a többi hozzávalóval.
Kenyérre vagy puffasztott rizs- vagy búzaszeletkére kenve zöldségekkel nagyon fincsi.

Vöröslencse:


3 megjegyzés:

  1. Még soha nem vettem vörös lencsét, de olyan guszta hogy elszántan fogom keresni az üzletben!! A kenyérből pedig haraptam egy falatot!!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól hangzik, fogyis is, így jöhet!

    VálaszTörlés
  3. Na,ezt vartam mar!En is fogok venni voroslencset ilyen fincsi pastetomnak:)KOszi!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails