Oszd meg!

2010. január 19., kedd

Gesztenyegolyó

Ez gesztenyeszívnek készült, de olyan lágy lett a tésztája, hiába gyúrtam egy kis darált kekszet is bele, többet meg nem akartam, nehogy abból álljon az egész, olyan löttyedt volt, hogy inkább begyúrtam golyónak. :-))


Hozzávalók:
1 csomag fagyasztott gesztenyepüré, kb. 5 dkg margarin vagy vaj, 1 csomag vaníliáscukor, porcukor, kis rumaroma, 8 babapiskóta és egy kis darált keksz, amennyit felvesz.
A hempergetéshez: tortadara.

Elkészítés:
A babapiskótát reszelőn lereszelem, majd a felengedett gesztenyepürével összegyúrom egy masszává. Kis golyókat formázok belőle, és tortadarában meghempergetem.
Sütés nélkül készíthető gyors finomság.

3 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól tetted, pazar lehet!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia, nezz be hozzam, koszi szepen, ha valaszolsz.
    http://bakaorsi-delish.blogspot.com/2010/01/korkerdes-konyvekrol.html

    VálaszTörlés
  3. Fincsi lehetett!:-)))
    Ilyesmi az alja a gesztenyésszeletnek,s szerintem is inkább legyen puhább:-))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails