Oszd meg!

2010. január 7., csütörtök

Filmes játék

Kiskukta hívott játszani, hogy soroljak fel 5 filmet, amit szívesen nézek.
Hát,,,, lehet, hogy most ősembernek néztek, de én bevallom, hogy kisfiam születése óta, azaz 3,5 éve talán 2 filmet néztem meg. Nem nagyon tévézek mostanában, kedvenc filmjeim az ezelőtti időszakból valók. Most csak háttértévézek, az is Minimax :-)))

1. Általában a Jim Carrey-s filmek, azok közül is Dumb és Dumber. Ha sokadszor nézem, akkor is akkorákat tudok rajta nevetni. :-)
2. Az 50 első randi (mint Kiskuktának) - jó hangulatú film
3. Minden film Bud Spencerrel és Terence Hill-lel. Még általános iskolás lány voltam, mikor apu mindig megvette a jegyet, és mentünk a moziba. Minden részt meg kellett nézni! Olyan jó volt a két bunyóst nézni, amint rendet tesznek a gengszterek között. :-))
Istenem, az akkori filmekben még "csak" bunyó volt, semmi öldöklés vagy fegyver...
4. Forrest Gump
5. ötödiknek nehéz, ... szeretem a Micimackós filmeket, szép rajzfilmeket, kalandfilmeket, .... most nem is jut eszembe ....

Kíváncsi vagyok, hogy Gizi, Yasmine és Gluténmentesen Andi milyen filmeket szeret. Úgyhogy passzolom a kérdést nektek.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kérdést, éppen aktuális most nálam, mert már másoktól is megkaptam. Amint időm engedi, postolom. Azt már tudom, hogy mit, már csak az idő(m) kérdése :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!! Össze szedem én is a gondolataimat, melyek is a kedvenc filmjeim, és megosztom veletek!!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen!
    Én is gondolkodom rajta, valahogy úgy vagyok mint Te 4 éve nem voltam moziba.
    Kedvenceim azért vannak! :-)
    Igyekszem....

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails