Oszd meg!

2010. január 8., péntek

Franciasaláta

Szeretem, de szeretem ...
Itt a fini franciasaláta, mi husik, halak mellé fogyasztjuk, de én csak úgy simán is szeretem.


Hozzávalók:
1 fél kg mirelit mexikói saláta keverék (nem a francia salátásat szoktam venni, mert abban nincs kukorica :-)) ) ha meg nincs mirelit: akkor borsó, sárgarépa, kukorica, ..., só, cukor ízlés szerint, 2-3 nagyobbacska alma, 2-3 csemegeuborka, bors, tejföl, majonéz, mustár

Elkészítés:
A zöldségeket sós vízben megfőzöm, lecsepegtetem. Az almát megpucolom, kockákra vágom, csakúgy, mint a csemegeuborkát. Elkészítem a majonézes mártást: A tejfölt összekeverem a majonézzel és kis mustárral, beleteszem a sót, cukrot és borsot, majd összeforgatom a kihűlt zöldségekkel, az almával és csemegeubival.


4 megjegyzés:

  1. En is imadom!Es ismet milyen kreativan diszitetted:)

    VálaszTörlés
  2. Imádom....kevés répával. :-)

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, mi sosem teszünk/tettünk bele almát, viszont főtt krumplit igen. És a kukorica sem volt benne eredetileg, de én mostanában teszek.
    A díszítésre én is felfigyeltem.:)

    VálaszTörlés
  4. Mi is ugyanúgy mexikóit veszünk,ha nincs a fagyasztóban zöldség!:-)))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails