Oszd meg!

2010. január 17., vasárnap

Mazsolás kuszkusz

Villámgyors édesség, ami detto olyan, mint a császármorzsa. Mivel a császármorzsa elkészítése nálam jobb esetben is előkészítéssel együtt is több, mint háromnegyed óra, ez pedig 5 perc alatt kész van, ízre és állagra ugyanolyan finom. Úgyhogy ez lesz a mi császármorzsánk.


Tetszés szerinti mennyiségű kuszkuszt egy kis olvasztott vajra rászórok, picit összekevergetem, majd ráöntök annyi tejet, hogy ellepje, összekeverem, és kis lángon főzöm, míg fel nem veszi a tejet. Ekkor adok hozzá ízlés szerinti cukrot (lehet nádcukrot is), és egy kis vaníliás cukrot, majd beleszórok egy marék mazsolát. Ezt követően fedő alatt kicsit kevergetem, leveszem a tűzről, és már tálalom is egy kis porcukorral megszórva.

4 megjegyzés:

  1. Hülye kérdés: A kuszkusz, az mi? Hallottam már, de nem tudom.

    VálaszTörlés
  2. Én is csináltam már a gyereknek aszalt sárgabarackkal. Tényleg gyors, egyszerű. Nekem olyan receptem van, hogy nem kell főzni, csak ráönteni a forró tejet és felszívja.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ötlet!!! Eddig csak köretnek hallottam, de még soha nem készítettem.(mivel még nem sikerült vennem)Guszta és biztosan finom, szívesen megkóstolnám.:)

    VálaszTörlés
  4. Andi! A kuszkusz durumbúza apróban!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails